A bankba beadás időpontjának pontos rögzítése kulcsfontosságú a jutalék elszámolás során. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan pótolhatod ezt az adatot a Money Desk felületén, ha korábban nem állítottad be, vagy ha hibát szeretnél korrigálni.
Amennyiben a bankba beadás időpontja nem került rögzítésre a tájékoztató csomag kiküldése után.
Ha a jutalék elszámolás során a rendszer figyelmeztet arra, hogy hiányzik az adat.
Fontos: Az ügyfél automatikus értesítést kap a bankba beadás tényéről, ezért célszerű az időpontot akkor rögzíteni, amikor az valójában megtörténik.
Minden hónap 20-áig tesszük közzé az előző hónap elszámolását.
A kezdőlapon keresd meg a Jutalék elszámolások csempét, majd kattints a megfelelő hónap sorában található ceruza ikonra.
A megnyitott listában találsz minden tételt, amely az adott hónapra vonatkozik.
Az egyes tételekhez tartozó információk rögzítéséhez kattints a sor elején található ceruza ikonra.
A felugró ablakban válaszd ki a Tájékoztató nyilatkozat státusza mezőt.
Add meg a tényleges bankba beadás dátumát.
Ügyelj arra, hogy a dátum:
Nem lehet korábbi a tájékoztató csomag kiküldésének időpontjánál.
Nem lehet több mint 7 nappal korábbi a bank által visszaigazolt folyósítási dátumnál.
A választható bankok listája csak azokat a pénzintézeteket tartalmazza, amelyek szerepelnek a tájékoztató csomagban.
Ha az ügylet egy másik bankhoz került benyújtásra, akkor a tájékoztató csomag érvénytelen.
A beadás dátumának rögzítésekor el kell fogadnod a felelősségedet az adat valódiságával kapcsolatban.
Egy csomagot több bankhoz is be lehet nyújtani, de ezeket egyenként kell rögzítened, megadva a beadási időpontokat.
A véglegesítéshez kattints a Mentés gombra.
Ellenőrzés: A naplóban visszamenőlegesen is ellenőrizheted a korábban rögzített státuszokat.
Ügyfélértesítés: Az ügyfél értesítést kap a bankba beadásról, ezért fontos, hogy a dátum pontos legyen.
Ezzel a módszerrel könnyedén pótolhatod a bankba beadás időpontját a Money Desk rendszerében, biztosítva a jutalék helyes elszámolását.
Nézd meg a témához kapcsolódó videónkat is, amely lépésről lépésre bemutatja a folyamatot!
Ha további kérdéseid vannak, fordulj ügyfélszolgála