Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan indíthatsz korrekciós kérelmet hiányzó, hibásan számolt, vagy tévesen hozzád rendelt tételek esetén. Az alábbi lépésekkel pontosan nyomon követheted a folyamatot és biztosíthatod, hogy a kérelmed gyorsan és hatékonyan elbírálásra kerüljön.
1. A korrekciós kérelem indítása
A kezdőlapon kattints a "Korrekciós kérelem" gombra a navigációs sávban.
A megjelenő felületen megtekintheted a korábbi kérelmeket, valamint azok állapotát (folyamatban lévő vagy lezárt kérelmek).
Új kérelem indításához kattints a "Új korrekciós kérelem" gombra a jobb felső sarokban.
2. A reklamáció típusának kiválasztása
A megjelenő űrlapon a "Reklamáció típusa" legördülő menüből válaszd ki a megfelelő opciót:
Hiányzó tétel: Ha egy ügyleted nem jelent meg a jutalék elszámolásban.
Hibásan számolt tétel: Ha úgy véled, a jutalék összege helytelen.
Tévesen hozzád rendelt tétel: Ha egy ügylet, amely nem hozzád tartozik, tévesen szerepel a neved alatt.
3. A reklamáció leírása és dokumentumok feltöltése
A "Reklamáció leírása" mezőben add meg a reklamáció részleteit. Ügyelj arra, hogy minden releváns információt megadj:Ügyfél adatai, például neve és szerződés adatai.Milyen okból kifogásolod az adott tételt.
Ha szükséges, tölts fel dokumentumokat a "Fájl kiválasztása" gombra kattintva (pl. szerződés másolata, banki igazolás).
A "Státusz változások" dobozban a kérelem állapotát később követheted (pl. elfogadva, hiánypótlás szükséges).
4. Részletes adatok megadása
Döntsd el, hogy a kérelem magánszemélyhez vagy céges ügyfélhez kapcsolódik-e.
Add meg az alábbi adatokat:
Ügyfél neve.
Ügyfél édesanyjának neve, születési ideje és lakcíme (a bank pontos azonosítása érdekében).
Válaszd ki azt a bankot, amelyhez az ügylet benyújtásra került, valamint annak pontos fiókját.
Add meg a korrekcióval érintett termék típusát (pl. lakáshitel, hitelkártya).
Töltsd ki az értékesítő vagy tanácsadó adatait is.
5. A korrekciós kérelem mentése
Miután minden adatot kitöltöttél, kattints a "Mentés" gombra a jobb alsó sarokban.
A kérelem állapotáról e-mailben kapsz értesítést, de a státuszt bármikor ellenőrizheted a Korrekciós kérelem menüpontban.
Fontos tudnivalók
A reklamáció elbírálása a banki ügymenettől függően több hétig vagy akár hónapokig is eltarthat.
Minél részletesebben és pontosabban töltöd ki a kérelmet, annál gyorsabban tudjuk feldolgozni azt.
Ha további információra van szükségünk, erről értesítést küldünk e-mailben.
Nézd meg a témához kapcsolódó videónkat, amely részletesen bemutatja a folyamatot!
Ha további kérdéseid vannak, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a Money Desk support rendszerén keresztül.
