Tájékoztatás az új hideg lead-előszűrési folyamatról
Hosszú előkészítő munka után 2025. február 5-től elindítjuk a külső forrásból érkező hideg leadek előszűrését egy CallCenter segítségével. Célunk, hogy neked már csak a pénzügyi tanácsadással kelljen foglalkoznod, ezért átalakítottuk a folyamatainkat.
Mi változik? A CallCenter csapata előzetesen felveszi a kapcsolatot azokkal az ügyfelekkel, akik korábban nem feltétlenül számítottak a hívásunkra. Felmérik a valós igényeket, felkeltik az érdeklődést a tanácsadói egyeztetés iránt, és visszacsatolják az összegyűjtött információkat, hogy hatékonyabb legyen a tárgyalás.
Hogyan működik az új rendszer?
A hideg leadek először egy „előszobába” kerülnek.
Innen a CallCenter felhívja őket, hogy megerősítsék az érdeklődést.
A valódi pénzügyi tanácsadás iránt nyitott ügyfeleket visszairányítják hozzád.
Az előszűrt leadek sárga kiemeléssel jelennek meg a Money Desk rendszerben.
Mit várunk tőled? Semmivel sem többet, mint eddig. A leadeket továbbra is sikerdíj alapon kapod, csak azt kérjük, hogy időben keresd őket. Ez kiemelten fontos, mivel a CallCenter az ügyfelet tájékoztatja arról, hogy a hiteltanácsadó keresni fogja. Elég kellemetlen lenne, ha ez nem, vagy késve történne meg.
Ha nem éred el az ügyfelet, az eddigi gyakorlat alapján próbáld újra, és státuszold megfelelően. Ha eléred, de még nem azonnali az igénye, akkor rendszeresen tartsd vele a kapcsolatot.
Tehát csak annyit kérünk, mint eddig – viszont amit adunk cserébe, az az, hogy olyan ügyfeleket kapsz, akik várják, hogy keresd őket.
Fontos visszajelzés A folyamatról és az ügyfelek minőségéről mindenképpen kérünk visszajelzést a support felületen, hogy a folyamatokat optimalizálni tudjuk!
Tekintsd meg a kapcsolódó folyamatot bemutató videónkat is!