Egy új banki kódigénylést minden esetben az adminisztrációs rendszer kezdőlapján található "Bank közvetítői kódok és vizsgák" csempére kattintva tudod elindítani.
Majd a megjelenő ablakban kattints az Új kód igénylése lehetőségre és válaszd ki a kívánt bankot, ahol kódot szeretnél igényelni:
Miután a CIB bank kódigénylési igényedet elküldted felénk ezt követően elküldjük a Banknak a lejelentéshez szükséges adataid, amit ők ellenőriznek és a bevizsgálás eredményéről minket tájékoztatnak.
Amennyiben rendben találták az adatokat, tájékoztatunk a vizsgázási lehetőségekről.
Átszerződés esetén a korábban letett, kódigényléskor érvényes vizsgákat elfogadja a Bank, ha azt a visszajelzést kapod, hogy vizsgázni kell
Első lépésként e-mail-ben kérj vizsgasort a [email protected] ÉS [email protected] e-mail címekre, a bankos kollégák válasz e-mail-ben megküldik a vizsga pdf dokumentumot:
Ha a pdf-et elektronikusan kitöltöd: az első oldalt kell teljeskörűen, számítógépen kitölteni, a táblázatban jelölni a vizsga kérdésekre adott válaszokat. Elektronikus kitöltés esetén az aláírási szándékot csak jelölni szükséges az aláírási jelölő négyzetben. A hiánytalanul, gépen kitöltött vizsgasort e-mailben szükséges (a banknál lejelentett saját e-mail címedről) beküldeni a [email protected] ÉS [email protected] e-mail címekre. Az e-mail tárgyában (subjectben) kérjük feltűntetni a vizsgázó nevét. (Elektronikus kitöltés esetén, külön postázni nem szükséges a vizsgát.)
Ha a pdf-et kinyomtatod és kézzel töltöd: a kitöltött vizsgát szkennelve (elég a fedlapot – 1 oldalt- olvashatóan kitöltve)kell elküldeni a [email protected] ÉS [email protected] e-mail címekre (e-mail tárgya: vizsgázó neve, e-mail-cím a saját címed), ÉS ezt követően postán kérjük megküldeni az eredeti példányt a BANK részére! (Postázási cím: CIB Bank Zrt. Értékesítés Monitoring Ösztönzés 1024 Budapest, Petrezselyem utca 2-8.)
Amennyiben személyesen szeretnél vizsgázni, akkor kérjük keresd fel a kiválasztott bankfiókot, ott az általad teljeskörűen kitöltött és aláírt vizsgát a fióki kollégák továbbítják a központjukba.
A Bank heti rendszerességgel szervez online oktatást. Ha szeretnél részt venni, kérjük jelentkezz az „Online Partneri Oktatás” tárgyú hírlevélben kapott időpontok egyikére a [email protected] e-mail címen. Ha vizsgázással (később értékesítéssel) kapcsolatos kérdésed van, keresd bizalommal CIB kapcsolattartónkat az alábbi elérhetőségeken:
Dobó Edina (Értékesítési kapcsolati menedzser)
E-mail: [email protected]
Mobil: +36 70 320 2829
Fontos!
Kérjük, hogy vizsgáidat rögzítsd az admin rendszerbe, így látjuk, ha elakadna a Bank részéről a kódkiadás. Valamint a későbbiekben e-mail-értesítést kapsz, ha a vizsgamegújítás esedékessé válik.
A vizsgák a letételük dátumától számított egy évig, vagy a soron következő éves frissítő vizsgáig érvényesek.
Sikeres banki vizsga esetén tájékoztatunk, hogy elkészült és az admin rendszerben rögzítésre került a CIB Bank kódod. Ezzel tudsz jelzáloghitel ügyleteket, valamint fedezetlen hitel és számlatermékeket közvetíteni a bankba.
A CIB-es Ügynökkódoddal és sikeres vizsgáddal jogosulttá váltál arra, hogy belépj a Partnerportálra, melyet a www.cib.hu/partnerportal címen érsz el. A belépéshez szükséges azonosítód és jelszavad a CIB Ügynökkódod. (Belépéshez a 9 karakterből álló kódot egybefüggően, szóközök nélkül szükséges beírni.)
A Partnerportálon:
Jelzáloghitel esetében: az igényléshez szükséges hatályos dokumentumot, nyomtatványt, kalkulátort megtalálsz (hiszen abból a konkrét ügyfeledre vonatkozó személyes, az igényléshez szükséges dokumentumlistát tudsz kinyomtatni. Ez nyomtatja például az adásvételi szerződéssel szemben támasztott követelményeink listáját is.)
A fedezetlen hitel és számlatermékek közvetítéséhez szükséges ügyfél adatokat a Partner Portál Lead rögzítő felületén tudjátok rögzíteni. A lead-adáshoz szükséges az Adatátadási nyilatkozat, a Bank Online Lead adó felületéről is letölthető, ha rákattintasz a nyilatkozat feliratra.
Amennyiben a folyamattal kapcsolatban további kérdésed lenne, használd a szupport rendszerünket.