Egy új banki kódigénylést minden esetben az adminisztrációs rendszer kezdőlapján található "Bank közvetítői kódok és vizsgák" csempére kattintva tudod elindítani.
Majd a megjelenő ablakban kattints az Új kód igénylése lehetőségre és válaszd ki a kívánt bankot, ahol kódot szeretnél igényelni:
Kódigénylés után - ha még nem választottál korábban - kérjük egy kapcsolattartó bankfiók választását, mely adatait kimásolva a táblázatból, küldd el az alábbi címre a lejelentés további ügyintézéséhez: [email protected]
A banki kapcsolattartók listáját megtekintheti a Dokumentumtár - Unicredit Bank - Kapcsolattartók mappában.
Ezt követően elküldjük a Banknak a lejelentéshez szükséges adataid. Bank a feldolgozást követően, megküldi a kódod, amit beállítunk az adminban.
Ha volt már korábban letett, a kódigényléskor még érvényes vizsgád, akkor a Bank már Aktív kódot küld.
Ha nincs érvényes vizsgád, a kódod vizsga hiányában ilyenkor még inaktív, megadott határidőn belül letett sikeres vizsgával tudod aktiválni.
Az összesített termékvizsgát az alábbi linken éred el:
A vizsgákhoz szükséges oktatási anyagok (termék, csalásmegelőzés, compliance) az Unicredit Partnerkapun is elérhetőek „Oktatás” menü alatt.
További hasznos segédletet az admin rendszer Dokumentumtárában találsz!
Unicredit portál belépési információk:
https://epp.unicreditbank.hu/partnerkapu/
felhasználónév: partner1
jelszó: PARTNER-portal2021
Kérjük, hogy vizsgádat rögzítsd az adminban, ott tudjuk jelezni, ha sikertelen lett és ismételni kell.