Előfordulhat, hogy az ügyfeled hitelképessége vagy egyéb korlátozó tényezők miatt nem lehetséges három különböző banki ajánlat bemutatása. Ebben az esetben az alábbi lépéseket kell követned:
Indítsd el az ajánlatok összeállítását
A jelzáloghitel ajánlatok kiválasztását a megszokott módon kezdd el. Ha az ügyfelednek csak két banknál van lehetősége lakáshitelt igényelni, a virtuális kosárban csak két ajánlat fog megjelenni.
Egyedi nyilatkozat készítése
Amikor kevesebb mint három ajánlat érhető el, a rendszer egy új elemmel bővíti a tájékoztató csomagot:
Egyedi nyilatkozatot kell készítened, amelyben az ügyfél tudomásul veszi, hogy jelenleg csak két ajánlat áll rendelkezésére.
Ehhez kattints a rendszerben a megfelelő gombra, amely a dokumentum generálását elindítja.
Adatok ellenőrzése és indoklás
Ellenőrizd az ügyfél adatait.
Indokold meg részletesen, miért nem tudsz három ajánlatot bemutatni. Ez lehet például a hitelképesség korlátozottsága vagy a piaci feltételek.
Dokumentum generálása és aláíratás
Nyomtasd ki a generált nyilatkozatot.
Írasd alá az ügyféllel a megfelelő helyen.
A nyilatkozatot csatold a Tájékoztatási nyilatkozathoz és az Tájékoztatási nyilatkozatban szereplő első tétel elszámoláskor küld be postán a Back Office részére
Az egyedi nyilatkozatot csak indokolt esetben alkalmazd, amikor valóban nyomós okok akadályozzák a három ajánlat bemutatását.
Ellenőrzési jog: Központi kollégáink fenntartják a jogot arra, hogy megvizsgálják a helyzetet és az indoklás érvényességét.
Nézd meg a témához kapcsolódó videót is! 😊